© Mr Tan

Osiedlowa reklama tytoniu bardziej kusi młodzież

18 lipca 2010, 17:50

W ramach walki z uzależnieniem młodzieży od tytoniu Stany Zjednoczone właśnie zaostrzono prawo antynikotynowe. Naukowcy wskazują jednak już kolejne miejsce „ataku" - reklamy tytoniu w małych punktach sprzedaży. Czy będą kolejne ograniczenia w reklamie?



Microsoft rozstaje się z Nokią

22 października 2014, 08:32

Microsoft rozpoczął proces rozstawania się z marką Nokia. Koncern postanowił, że w czasie nadchodzącego sezonu świątecznego jego smartfony będą reklamowane jako Lumia bądź Microsoft Lumia


Jak założyć własny salon samochodowy?

19 marca 2024, 22:18

Wprowadzenie do branży motoryzacyjnej może wydawać się wyzwaniem, ale z odpowiednią wiedzą i przygotowaniem otwarcie własnego salonu samochodowego staje się realnym celem. Sprawdź, jak osiągnąć sukces w tej konkurencyjnej branży.


Strix occidentalis caurina

Nocne marki częściej cierpią na bezsenność

16 kwietnia 2007, 13:08

Badacze z Uniwersytetu Stanforda zauważyli, że tzw. nocne marki (sowy) częściej wspominają o patologicznych objawach powiązanych z bezsennością. Oznacza to, że nie odsypiają rano straconych godzin wieczornych i nocnych, mimo że mają do tego okazję. Nie zwiększają tym samym ogólnego czasu snu (Journal of Clinical Sleep Medicine).


Miłość z profilu

15 grudnia 2011, 10:50

Ludzie zidentyfikują się z marką prezentowaną w powiązaniu z ich profilem na Facebooku czy innym portalu społecznościowym. Dotyczy to zwłaszcza jednostek z wysoką samooceną. Ta sama reklama widziana u obcej osoby nie będzie już miała takiego wpływu (Journal of Consumer Research).


Szczotka do nauki czesania

4 stycznia 2017, 12:06

W zaprezentowaną na targach CES 2017 inteligentną szczotkę Hair Coach L'Oréala wbudowano mikrofon, szereg czujników, a także żyroskop i przyspieszeniomierz. Gdy szczotkuje się za mocno, urządzenie zaczyna wibrować. Stworzono je, by uczyć ludzi lepiej czesać włosy.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy