Osiedlowa reklama tytoniu bardziej kusi młodzież
18 lipca 2010, 17:50W ramach walki z uzależnieniem młodzieży od tytoniu Stany Zjednoczone właśnie zaostrzono prawo antynikotynowe. Naukowcy wskazują jednak już kolejne miejsce „ataku" - reklamy tytoniu w małych punktach sprzedaży. Czy będą kolejne ograniczenia w reklamie?
Microsoft rozstaje się z Nokią
22 października 2014, 08:32Microsoft rozpoczął proces rozstawania się z marką Nokia. Koncern postanowił, że w czasie nadchodzącego sezonu świątecznego jego smartfony będą reklamowane jako Lumia bądź Microsoft Lumia
Jak założyć własny salon samochodowy?
19 marca 2024, 22:18Wprowadzenie do branży motoryzacyjnej może wydawać się wyzwaniem, ale z odpowiednią wiedzą i przygotowaniem otwarcie własnego salonu samochodowego staje się realnym celem. Sprawdź, jak osiągnąć sukces w tej konkurencyjnej branży.
Nocne marki częściej cierpią na bezsenność
16 kwietnia 2007, 13:08Badacze z Uniwersytetu Stanforda zauważyli, że tzw. nocne marki (sowy) częściej wspominają o patologicznych objawach powiązanych z bezsennością. Oznacza to, że nie odsypiają rano straconych godzin wieczornych i nocnych, mimo że mają do tego okazję. Nie zwiększają tym samym ogólnego czasu snu (Journal of Clinical Sleep Medicine).
Miłość z profilu
15 grudnia 2011, 10:50Ludzie zidentyfikują się z marką prezentowaną w powiązaniu z ich profilem na Facebooku czy innym portalu społecznościowym. Dotyczy to zwłaszcza jednostek z wysoką samooceną. Ta sama reklama widziana u obcej osoby nie będzie już miała takiego wpływu (Journal of Consumer Research).
Szczotka do nauki czesania
4 stycznia 2017, 12:06W zaprezentowaną na targach CES 2017 inteligentną szczotkę Hair Coach L'Oréala wbudowano mikrofon, szereg czujników, a także żyroskop i przyspieszeniomierz. Gdy szczotkuje się za mocno, urządzenie zaczyna wibrować. Stworzono je, by uczyć ludzi lepiej czesać włosy.
« poprzednia strona następna strona » … 14 15 16 17 18 19 20